aint sayin she's a golddiggah

Jag har jobbat hela dagen, det gick SÅ JÄVLA BRA. Tjänade typ 600 spänn, nice.
Men nu är jag trött som ett jävla as.
Fast självklart ska jag ut ikväll om jag lyckas hitta något kul, Y0L0. Efter jobbet så åkte jag med Thilda till Hovet för hon skulle på Idol addition (stavning på den?). Tyvärr hade dom redan stängt dörrarna haha. 
Men vi försöker igen imorgon! Annars måste jag verkligen verkligen plugga imorgon...
De senaste dagarna har varit ganska stillastående. Missade hela skoldagen igår looool.
Försov mig genom halva första lektionen och hade bara två lektioner så jag PALLADE HELT ENKELT INTE. Victor orkade inte heller eftersom att han var lika sen hah, så vi tjillade bara hemma hos mig och kollade Prison Break med min kära far. Sen åkte jag in till stan och sprang runt och härjade med Blanca, kollade lite affärer, hälsade på hennes boyfriend och hängde hemma hos henne.
Fick ett par converse av hennes familia för så gulliga är dom! 
Igår var jag lika dödstrött som idag, fast DESSUTOM helt otaggad på fest. Så stannade faktiskt hemma, ve och fasa. Nej men skämt åsido, det var rätt skönt. Somna typ halv tolv hahah lite utsliten jajamensan.
Nu är det dags för käk!
 
Kyss o smek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0