en fyllehistoria, kläder och min drömdag

Har pluggat hela dagen (usch) och haft utvecklignsamtal och för att jag snart inte ska falla död ner av tristess så tar jag en liten paus nu. Här är en liten lista jag snodde av niotillfem
 
50 QUESTIONS ABOUT ME
1. Vad heter du?
Anna Jansson Andersson (ja, jag är så svensk som man kan bli)
2.Vad kallas du för?
Anna, Anish ibland.
3.Vad vill du att folk ska kalla dig?
Vad som helst, kunde inte bry mig mindre faktiskt
4. Vad gör du just nu?
Sitter hemma och stirrar hatisk på alla mina skolböcker
5.Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Vad som helst utom det här typ, jag är nöjd så fort jag slipper det här satans pluggandet, tack
6.Vad har du på dig?
En enorm blå tröja, ett par galet funky tights och ett par lila strumpor. 
7.Vad har du gjort idag?
Hinkat i mig kaffe, lärt mig en massa (o)intressanta saker om medeltiden och haft utvecklingssamtal
8.Vad är det roligaste med din dag?
Min dag är inte slut än, förhoppningsvis blir det roligare än det här.
9.Vad var det tråkigste med din dag?
KAN DET SLUTA VARA FRÅGOR OM MIN DAG ELLER. Gå upp, vill gå i ide
10. Beskriv en perfekt dag.
Sommar, massa människor, massa öl, massa singlar, massa bra musik och kanske är jag på en festival nånstans
11. Om du tittar åt höger vad ser du?
Gud vilken intressant fråga. En stol.
12. På tal om höger, är du höger eller vänsterhänt?
Höger
13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Rolig. Allt och alla som i mina ögon är perfekta är roliga.
14. Sommar, höst, vinter eller vår. Vilket föredrar du, varför?
Sommar, för alla är lediga, alla är snyggare, gladare. Solen skiner, det är varmt och du kan vara ute hela natten för det blir aldrig mörkt.
15. Vilken högtradtion är din favorit, och varför?
Julen, vet inte riktigt varför. Har alltid älskat julen. Sen gillar jag midsommar för att det (surprise surprise) är sommar.
16. Beskriv den perfekta outfiten.
Snygg mössa, svarta jeans, college tröja och dom perfekta sneakerarna. 
17. Välj något inom modeindustrin du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna.
Fula, illasittande jeanstights.
18. På tal om mode, din favoritbutik?
Svårt, men för tillfället är jag lite såld på sneakers and stuff på söder. Bara för att dom har dödligt snygga skor.
19. Favoritplagg i gareroben, får gärna illustreas med en bild.
Alltså, jag måste nog säga min militärjacka, den har lixom hängt med i snart ett år och jag har haft mycket kul i den.
20. Favoritoutfit du haft på dig hitintills i ditt liv?
PASS
21. Fvaoritplagg på en grabb?
Grå, clean collegetröja. Eller en sjukt snygg skjorta.
22. PÅ tal om killar, vad föredrar du, svenska eller utländska?
Jag älskar alla killar.
23. Beskriv en egenskap som du vill att en man ska ha.
Så rolig att man dör. Hatar tråkiga killar, man måste vara rolig om man ska få leka med mig
24.Vad är det mest romantiska en kille har gjort för dig?
Velat ligga
25. Vad är det mest romatiska du gjort för en kille?
Velat ligga
26. Vad är den perfekta presenten? Om du skulle fylla år imorgon
Mängder, och ytterligare mängder med pengar. Jag är så pank att det är sinnesjukt
27. Vad är den hemskaste presenten du fått?
Illasittande, fula kläder och konstiga böcker
28. Cola eller fanta?
Cola
29. Choklad eller sur/salt godis?
SURT! Gillar knappt choklad
30. Sallad eller McDonalds?
Sallad
31. Myskväll eller utekväll?
Utekväll för i helvete
32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Sex utan kärlek
33. Pengar eller kärlek?
Hahah för tillfället är jag så deperat att jag vill säga pengar, men det får bli kärlek ändå. Är ju ingen robot.
34. Tåg/buss eller bil?
Älskar tåg!
35. Bloggen, instagram eller twitter?
Instagraaaam 
36. Tv eller dator?
Datorn, man kan ju ändå kolla på allt som går på tv:n på datorn såååå...
37. The notebook eller fast and furios filmerna?
Inte sett nån utav dom, men måste säga fast and furiost för att Vin Disel är så snygg
38. Roligaste fyllehistorian?
Jag och Linnea satt i en klippskreva på långholmen och hinkade i oss vin och sprit tills klockan blev sent. Påvägen hem snodde vi 3 cyklar och en konstig vagn, åt en massa grekisk mat och Linnea badade i en fontän. Kom hem halv fem på morgonen. (en av många underbara fyllehistorier) 
39. Pinsammaste fyllehistorian?
Jag blir aldrig pinsam när jag är full. Utom möjligtvis när jag spyr ut genom min kompis fönster på fjärde våningen
40. Om du läser bästa vän, vem vilka tänker du på då?
Linnea, Thilda och Louise
41. Något som du är riktigt rädd för?
Ormar, hua
42. En vaker mening som fastnat hos dig?
PASS
43. Dra ett skämt?
Aldrig
44, 45, 46. Massa tjafs om gymnasiet
Började för en månad sen så passar på allihopa
47. Något du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?
Resa, se flera intressanta platser, träffa fler intressanta människor osv
48. Nämn tre saker på din att-göra-lista
Plugga, tvätta och skaffa ett jobb. Kul lista
49. Beskriv din favoritscen från en film/serie.
Scenen i Project X när poliserna just vart där och han kommer ut på baksidan och vrålar typ "UNTILL THE BRAKE OF DAWN!!!" eller nåt åt det hållet.
50. (ÄNTLIGEN) Berätta tre saker om dig själv som ingen vet.
Oj vad svårt, tror faktiskt inte jag kan komma på tre saker som INGEN vet...
 
Det var det, shit va det tog tid
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0