but you drink as much as me and i get drunk alot

Lite gladare idag, jag repar mig rätt fort faktiskt. Tar så mycket tid och energi att hata nån 
Igår skulle jag och thilda på en fest nånstans i hässelby men sen var det någon jävel som hade trillat ner på spåret (vad är det med folk och trilla ner på spåret...) vilket betydde ersättningsbussar, långa promenader och en jävla massa krångel. Slutade med att vi hamnade på ekerö hos fredrik och imorse fick jag och thilda än en gång gå upp vid halv nio typ och löpa till bussen. Hatar söndagar och walk of shame
Thilda börjar också tröttna haha, "Snälla snälla Anna, låt mig sova EN ENDA SÖNDAG NÅGON. JÄVLA. GÅNG"
Hur som helst, i det stora hela en lyckad kväll men nu är jag så jävla risig men orkar inte gå och lägga mig igen för att gå upp igen om en timme och gå ut med hunden....
 
Kaffe, räddar alla dåliga morgonar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0