i need you to need me

Kom på att jag måste vara världsbäst på att uppdatera, skriver typ tre inlägg per dag (ska skaffa ett liv snart)
 
Aja, idag mådde jag bättre så jag åkte en stund till skolan för att hämta lite böcker (i mitt skåp) och när jag går in i skolan och känner i mina fickor efter skåpnyckeln (som man behöver för att komma in i skåpet) upptäcker jag att jag har glömt den. FML
Vaktis fick knippsa upp låset och eftersom jag inte hade några cash till lås så står det där helt olåst och ensamt och övergivet, hoppas ingen baxar alla mina skolböcker (sajk snälla gör det nån)
Sen hängde jag kvar i skolan och käkade och spelade lite kort med mina homies. Sen fikade jag en stund med en del människor också. 
Nu ska jag ta en power nap så jag orkar gå på fest ikväll. Ja, jag är sjuk BUT.NEVER.QUIT.PARTYING. är mitt motto. #yolo 
 
mitt hår är kaos på den här bilden men jag är för cool för att bry mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0