and if you're in love, then you are the lucky one, cause most of us are bitter over someone

Skolan idag var helt ok, slapp gympan pågrund av mina träningsskador (fortfarande kul) så fick leka dj istället (spelade bara bra musik, svär hela klassen älskade mig. Typ maskinen, mac miller osv)
Sen var det meningen att jag skulle studera flitigt med Ella men hon mådde dålig och gick hem så får försöka ta mig igenom alla jävla satsdelar, adverbial och jag-inte-ens-vad till svenska provet imorgon själv..
Ikväll har jag även en tvättid inbokad (jag tvättar ENDAST i tvättstugan för att jag hoppas stöta på min as snygga granne, det har inte hänt hitintills men jag slutar inte hoppas)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0