Yey Obama!

Obama vann! GO OBAMA!
Nu när ändå är inne på USA spåret kan ju passa på att spy ut mitt hat lite över alla stockdumma superkonservativa amerikaner (i princip Romneys väljare då) som finns....
 
ALLTSÅ VAD ÄR DETTA?! 
Den ena säger alltså att han inte vill rösta på Obama för att han inte är svart... Ursäkta va? Han kan inte styra landet för att han har en annan hudfärg än dig? Att han däremot är en super duktig politiker, smart och genomfört en hel del förändringar till USAs fördel spelar ingen roll, för han är inte vit? Alltså på riktigt, jag spyr i ditt fejs
Och den andra är ju nästan ännu värre. "De rika har förtjänat sina pengar och ska inte straffas för sin framgång" Så den här människan tycker alltså att det är ett straff att hjälpa andra människor. Det är ett straff att du måste betala en aning mer skatt, du skiter fullständigt i att andra människor lider och kämpar för att kunna försörja sin familj så länge du får DINA pengar? Dessutom påstår ju människan att "Det krävs rikedom för att vi ska kunna hjälpa de fattig" VAD SÄGER MÄNNISKAN?! Jag tror faktiskt att den här människan är hjärnskadad, alltså han har ju uppenbarligen ett allvarligt fel som måste åtegärdas. Eller så bara skjuter vi honom.
Det är så snålt, vidirigt, skräckinjagande och äckligt att jag inte vet vad jag ska göra.
Det lär antaglien komma fler inlägg om USA, Mitt Romney och Obama för jag är långt ifrån klar med mina åsikter lol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0