stela miner möter mig men jag kan tackla dom

Dags att bränna bromma, att man måste plugga på lovet är fan inte ok..
Idag har jag vart i stan med Oliviaaa (hej olivia vet ju att du läser min blogg), köpte en bh och utklädnad till ikväll då jag ska på halloween fest, tänkte vara mus (inspererad av mean girls)
Sög ju att min fiesta blev inställd, skulle haft halloween fest imorgon med det sket sig hatar livet
Nej men nu ska jag sluta deppa, tänkte ha julfest eller nåt istället (haha jag älskar fester med teman okej)
Måste maila in en historia uppgift nu sen hade jag tänkte möblera om hela mitt rum, peace out
(SHIIIT va många gånger ordet "fest" fick vara med i det här inlägget då)
konstiga kvällar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0