kolla kolla att, jag är redan märkt för livet

Saker jag inte tycker om just nu:
  • Min trasiga jävla Iphone som bara fuckar ur mer och mer för varje dag
  • Min mattelärare
  • Skolan
  • Vintern, jag är så blek att det bara är en fråga om tid innan jag blir helt genomskinlig typ
  • Att det är så långt till sommaren
  • Att jag inte är 18, för det gör att jag inte kan göra något åt ovanstående punkter efter som jag inte tjänar pengar kan jag varken rymma från skolan, vintern eller köpa en ny Iphone
  • Sluta röka
  • Att det är onsdag och inte fredag
  • Tristess
En dag när jag är lite gladare ska jag göra en lista med saker jag TYCKER om, för att det inte ska se ut som jag är helt bitter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0