Jag är redan märkt för livet

Tjooo alla pojkar och flickor.
Det är en ytterst bakis Anna som talar, våldtäcktsvinet är billigt och gott men dan efter är fan inte o leka med asså..
Va på en så jävla fet fest igår. Seriöst asbra musik, bra människor och ypperlig stämning! Det var en lyckad kväll het enkelt. Slaggade hos tjejen som hade festen så stannade uppe till typ 6, sov en timme lixom vikt på mitten i en 80 cm säng med tre andra... Det hjälpte inte direkt bakfyllan att sova en timme och vakna av att benen var helt bortdomnande.. På morgonen va det i alla fall pannkaksfest. Ellen gjorde utsökta pannkakor, SAJK. Dom var vidriga. Aja fett kul kväll! Men som sagt, lite förstörd nu så tänkte ta och sova nu innan jag drar ut ikväll igen wehoo lol kommer dö! Här kommer lite bilder snodda från några väl valda instagrams, det var nån form av Indien tema förresten...


Kommentarer
Postat av: ellen

yuvia gjorde smeten, jag stekte... jag gör utsökta pankisar sådesååå

2012-11-11 @ 02:24:20
URL: http://dansaerajavlasvin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0