i'm radical, im motherfucking radical

En liten söndags lista 
 
Vilken dag är det idag?
Söndag. Näst sämsta dagen, måndag är ju ändå den värsta
 
Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Den perversa blinkade, den som säger typ "ska vi ligga"
 
Vad ska du göra ikväll?
Matte, tänkte bada också. Har jag tur kanske jag tar en promenad med nån också
 
Säg två bra uttryck:
Slyna och vider
 
Vad blir du glad över att få höra att du är?
Skön, snygg och smart
 
Visa en bild du inte minns ha tagits:
inga ögonbryn vadåråååå

Vem saknar du?
Ingen, jag är för cool för sånt. Haha nej men saknar man nån hör man väl av sig så saknar inte nån särskilt ofta
 
En bild på något som är asbra att ha:
en söt hund

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:
hade ingen bild på hela outfiten men matchade det här med jeans, hunters och handväska HAHA

Vad är du bra på?
Prata, vara snäll, låttexter
 
Vad vill du ha?
SEEEEEXXXXXXX 
 
Vad tycker du är roligt?
Träffa nån man verkligen klickar med, resa, fiesta, hitta en ny riktigt bra låt, festival, sommar
 
Vad är du dålig på?
KOMMA I TID. Herregud jag är sån sjuk tidsoptimist att det är stört
 
Vad tänker du baka i veckan?
Fy fan bakar aldrig, hatar det så förbannat tråkigt. Nån annan får baka, jag äter
 
Hur ser du ut när du är nyvaken?
Trött och nyvaken. 
 
Vem är du kär i just nu?
I don't have feelings cuz feelings are gay
 
En bild då du dricker alkohol:
 
curry nam nam bitches
 
Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Ha fest
 
Vad bävar du inför?
Imorgon, matteprov
 
Vad händer i helgen? 
Ja den här helgen var ganska seg så satsar på en episk nästa helg. På fredag hoppas jag att jag ska kunna styra fest , eller hitta en fest att gå på, och på lördag är det dags för FUCKING MASKINEN.
 
Är listan slut nu?
Men lol ja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0