you need me, i don't need you

Due schwanprinsessin befallde mig att blogga mer. Blev rädd, så nu tänkte jag blogg lite liiixxom
Skolan idag. Kul kul Max knuffade mig i snö så jag inte kom upp, mindre kul.
Maten va torr, fastnade i munnen så man typ kvävdes. Visste väl att Bromma planerade att mörda mig, slynorna.
Hade fet håltimme, pluggade religion, har ju prov imorgon (SKRÄCK)
Måste leverera känner jag, för religion är den enda kursen som avslutas nu till jul och vill gärna ha A på skiten.
SNART JORDENS UNDERGÅNG FÖRRESTEN, SÅ JÄVLA TAGGAD
Haha nej men lite rädd är jag men det ska nog bra tror jag. 
 
saknar sommaren. saknar tunna kläder, sol, utekrök under broar, saknar ljust ute, saknar varmt vatten, saknar att ta en kall öl i solen, saknar till och med att kissa utomhus. därav bilden. svanen gömmer sig bakom ett träd i rålis. 

Kommentarer
Postat av: linnea

alla mina kommentarer har olika namn mohahhahaha
skrattade gott åt inlägget här över, underbart.
BLOGGA MER ANNA ANNAANANANANNNANA

2012-12-18 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0