Vaddå snöar det?

Shit vad det snöar. Skulle gå över skolgården för att äta lunch idag. Hahaha säger jag bara.
Var som att gå in i en snövägg. Drabbades typ av panik och började rusa runt i cirklar, tappade bort mina kompisar, börja springa bara, löper FÖRBI matsalen för jag såg ingenting. Gick seriöst vilse på vår aslilla skolgård.... Fick sluta tidigare i alla fall för att rektorerna och lärarna tyckte synd om oss typ, alla var ju mulade/knuffade/doppade/kastade i snö så varenda jävel var dyngsur. Dessutom är det ju bara en tidsfråga innan SL stänger ner allt, och då blir det ju lite jobbigt för dom som bor på tex Ekerö....
Jag, Max, Ella och Emelie bestämde oss för att hajka till Alvik istället för att ta tuben, BAD DECISION.
Kom hem med istappar och snöklumpar i håret var tvungen att tina det med hårfönen.
 
 
 
 
men lite mysigt med snö (när man är inne heheh), det lär ju ligga kvar till jul i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0