och jag svamlar mer om snö än dom på SMHI

Här är en lista på engelska för jag hitta den på tumblr lol, väldigt förvirrande med engelska frågor med svenska svar. Och ja ni kanske är jättetrött på sånt här men jag har massa tid att slå ihjäl och jag gillar listor så sug mig
 
1. Could you go the rest of your life without smoking a cigarette?
HAHAHAHAHAHA no
 
2. Are you single/taken/heartbroken/confused?
Jag är söt.
 
3. What if I told you that you were pretty?
Tack, önskar jag kunde säga detsamma <333333
 
4. Ever been told “it’s not you, it’s me”?
Hahahah ja typ, största skämtet
 
5. Are you interested in anyone right now?
Flera stycken faktiskt! Det finns så många fina pojkar och flickor varför välja en
 
6. What are you looking forward to in the next week?
Jordens undergång
 
7. Do you want to be single?
Allt har ju sina fördelar och nackdelar men just nu känns det bäst så faktiskt så JAAAAAA
 
8: Did you go out or stay in last night?
Jag var hemma och sov
 
9: How late did you stay up last night?
Somna vid typ 12 kanske, INGEN BRYR SIG
 
10: Can you recall the last time you realized you liked someone a lot?
Ja i somras 
 
 11: Last three things you had to drink?
Oboy, vatten och vodka 
 
12: Have you pretended to like someone?
Näe har inte tid med sånt
 
13: Have you ever told somebody you loved them and not actually meant it?
 
Hahahah den enda jag säger det till är typ min hund, och jag menar det
 
14: Honestly, has anyone seen you in your underwear in the past 3 months?
 
Aarå ;)
 
15: Is it hard for you to get over someone?
 
Nej. Blir full, sparkar på lite väggar och hånglar med nån som är snyggare
 
16: Think back five months ago, were you single?
 
Njaeeee jag vet inte, om jag inte räknar fel var jag just härligt nydumpad
 
17: What were you doing at 12:30 this afternoon?
 
Sov, missade 12.12.12.12.12 grejen äh fuck det jorden går ändå under snart
 
18: Hold hands with anyone this week?
 
Hahahaha ja faktiskt om man räknar Max vilket man inte borde göra men jag gör det ändå
 
19: Could you go for the rest of your life without drinking alcohol?
how about no
 
20: What would you name your future daughter?
 
ingen.jävla.aning. Anna jr kanske
 
21: Do you miss anyone?
 
Nej för i helvete
 
22: Have you kissed three or more people in one night?
 
Haha klart, bitches be in line
 
23: Did your last kiss take place in/on a bed?
 
Japp faktiskt
 
24: Are you good at hiding your feelings? 
Expert
 
25: Have you ever cried from being so mad?
 
Haha senast imorse...
 
26: Who did you last see in person?
 
Mamma 
 
27: Are you listening to music right now?
Japp, lite Ken Ring 
 
28. What is something you currently want right now?
Ciggggggggggg
 
29: What is the last thing you said out lot?
"Jag är för arg för att prata med nån, hejdå"
 
30: How is your heart lately?
 
Det är rött och sitter fortfarande på vänster sida
 
31: Do you wear the hood on your hoodie?
Damn right gurl
 
32: Are you wearing socks?
 
Ja vita fantastiska strumpor
 
33: What do people call you?
 
Anna, Anish ibland annars är mitt namn licksom för kort att göra smeknamn av
 
Alltså det är fucking 69 frågor så jag slutar där ja hej då era jävlar har sån jag jävla nikotinabstinens ser typ ingenting
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0