i'm on the pursuit of happiness

Fan va många covers det finns på den där låten, shiiiiet
Har just vart fett grym och gjort en svenska läxa. Länge sen man gjorde en läxa, spännande.
Jag är för jävla trött på dom där "Till henne" och "Till honom" inläggen som folk gör för julklappar. 
Alla lägger ju upp samma.jävla.saker.
En fluffig pälsbolls mössa, victoria secret trosor+parfym, mjuka vita tofflor och krämer till henne och nån jävla parfym och en rutig skjorta som kostar skjortan (AHAHAHAH) till honom.
VA FAN. Kan nån, NÅN ENDASTE JÄVEL VARA LITE ORGINELL. Jag tänkte göra en egen snart, hoho då ska ni få se på grejer. Det ska vara riktigt feta saker på den listan asså. 
Förresten hade världens patetiska lilla luciafirande i min skola idag, hahahahah typ dog
Stackars satar, dom var typ 10 stycken i tåget, seriöst det var pyttelitet. Dom höll på i typ 10 minuter och Lucian stirrande ner i golvet hela tiden. Sorgligt sorgligt
 
Nej nu ska jag gå och kolla på Criminal Minds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0