en gay årsresumé del UNO

Börjar med första delen av året vinter/vår, sommar, och avslutar med hösten och vintern som har varit!
LET'SSSS GOOOOO
 
firade in det nya året med johanna, fick en nyårspuss av henne
första gången jag besökte bromma gymnasium! hade missat det öppna huset så louise visade mig runt lite spontant
på alla hjärtans dag av alla dagar så tog det slut mellan mig och min lilla fling jag hade, man kanske till och med skulle kunna kalla honom för pojkvän slyna. det här var bilden jag la upp på insta samma dag.
växte ihop med dom här två på riktigt. vi är i principa samma person. lite humoristisk att linnea hade skrikit ungefär ett år tidigare till mig att hon hoppades att jag skulle bli överkörd av ett tåg, babe<3333 
skolan var riktigt rolig. alla visste ju att det skulle ta slut snart så folk var extra snälla typ
Första gången någon i min närhet gick bort. Älskade Fanny hoppas du har det bra i himlen
bakis pizza efter valborg, yummmmyyyy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0