2012, hur jag lärde mig att supa, knulla, slåss och knarka som en kunglighet.

Bra saker
  • Jag har träffat så extremt många nya människor, trevliga, glada och roliga människor som gjort mig till en trevligare, gladare och roligare människa. Och jag har blivit ännu bättre vän med dom jag redan kände. Speciellt blev jag ju supertight med Linnea ocg Thilda, men det vet alla redan.
  • Jag har blivit klokare. Jag har lärt mig massor. Båda saker som man lär sig i skolan och saker som är bra att ha i livet lixom. Har lärt mig hur rasismen växte fram, hur man trycker ner douchbags som tror dom är snygga, hur man pluggar när man har 4 prov på en vecka och hur man kissar utomhus mitt på dagen i rålis utan att någon ser en.
  • så.många.fester.så.mycket.alkohol. Har dansat på så många ställen i Stockholm. Har festat med brats från Bromma som blandar fruktansvärda groggar och söderbönor som bara dricker rött vin. Har vart på fester som var så roliga att man aldrig ville gå därifrån. Har varit på chillkrök när man bara dricker så fort man kan så man kan bli full och gå hem.
  • Jag fick vara kär och ha typ ett förhållande isch. 
  • Mycket bra sex
  • Fick se nya platser, det var fint. Riktigt fint. 
  • Har festivalat och vart på mängder med konserter. Har sett så mycket livemusik, fantastiskt. Har dessutom upptäckt en massa nya band och artister. typ Bloc Party, Urban Cone, Mac Miller, Odd Future, Labyrint, Far & Son, Crystel Castels osv. Listan kan göras lång.
  • Mina föräldrar upptäckte att jag rökte, skönt att slippa gömma cigg och få röka på balkongen. 
  • Gick ut grundskolan och började gymnasiet! Skolan, linjen och människorna, allt var bättre än vad jag hade förväntat mig. 
Dåliga saker
  • Insåg hur det var att vara riktigt jävla cp ledsen. Alltså så man bara vill gå i ide och dö. 
  • Blev dumpad, och va olyckligt kär ett X antal gånger. Jävla killar alltså, arten är idiotisk.
  • Lite dåligt sex
  • Gymnasiet tog med sig en jävla massa plugg. Alltså mängder. Inte att leka med. 
  • Många fester och alkohol innebär såklart alldeles för många korkade beslut. Jag har gjort bort mig, sårat människor, varit fruktansvärt bakis och lovat att aldrig mer dricka. Men man glömmer ju bort allt det där dåliga och kommer bara ihåg det bra till nästa gång ju....
Aaah asså långt inlägg men det gillar vi.
2013 is going to be legend... wait for it... DARY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0