"Det här med ångest är lite som klamydia. Alla som är nåt har haft det"

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu? 
Asien, helst Indien eller Thailand
 
Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person? 
ASAP Rocky. För han är snygg, får säkert ligga mycket, rik som bara den, bra på att rappa och kille. (kul att ha snopp ju, det vill man ju inte missa om man får chansen att prova)
 
Vilken egenskap önskar du att du besatt? 
Fotografiskt minne. GUD va det skulle underlätta i typ.. allt? 
 
I vilken färg är ditt drömhus målat i? 
Vitt, stenhus eller lika pastelligt och härligt som den andra bilden. 
 
Vilket namn är det vackraste du vet? 
Valentine tycker jag är rätt snyggt men asså... han kommer ju bli mobbad i skolan
 
Vilket är det bästa ordet som finns? 
Knarkigt (låter otroligt pretto, thats why i love it) och panne
 
Vad är det viktigaste att hinna göra innan du bara är stoft? 
Rädda världen
 
Vilken saga är din absoluta favorit? 
Lille Prinsen 
 
Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet, vad skulle du välja? 
Pasta. Köttfärsås med spaghetti, carbonara, tortelloni, pasta med pesto osv. 
 
Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja? 
Helt i vitt med guldiga accessoarer (en stil jag på riktigt har funderat på att anamma) 
 
Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja? 
Pineapple Express kanske (fast fy fan va tråkigt att bara se en film resten av sitt liv blir deppig av bara tanken) 
 
Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja? 
Usch ogillar den här listan den tvingar mig att VÄLJA MELLAN SAKER. Något jag spenderat hela min livstid med att undvika. 
Hmm aja jag säger väl ett par helt gråa new balance eller ett par air max 90 med mycket rosa på. Kan inte välja mellan dom två faktiskt...
 
Vilket språk är det vackraste du vet? 
Ryska
 
Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu? 
Hey Dolly av Amanda Svensson (lästvärt)
 
 Vilken årstid tycker du allra bäst om? 
Sommaren
 
Förlåt för alla listor osv jag försöker komma på nåt roligare att blogga om men det är inte helt lätt
 
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0