Saker som är bra, saker som är dåliga

 
Saker som är bra just nu (allmänt)
  • Det är fucking fredag, klackarna i taket eller nåt
  • Löning idag, fick bara 500 men ÄNDÅ para som para lixom
  • Vart sjuk i två dagar ju så kom jag tillbaka och trodde att det var måndag tills jag typ slutade och ba SHIT FREDAG LEDIG I TVÅ DAGAR TILL. Soft med lite minilov lixom
  • Ikväll ska jag typ va med mina gäris och de är alltid kul :)))
  • Klarade retorikprovet galant och inga hål hos tandläkaren i måndags
  • Inte kär, inte förälskade, har fan inte minsta pyttecrush på nån vilket är världens lättnad
  • Tror att jag har en chans att faktiskt klara matteprovet nästa vecka, är skyldig Sakarias, min cute granne och studdybuddy, allt! Skulle ALDRIG klarat det utan hans hjälp (hoppas verkligen jag inte jinxar det nu)
Saker som är dåliga just nu 
  • Min ena visdomstand har börjat sin livstid, alltså AJ. Är svullen och har svinont och kan inte tugga på den sidan eller nånting och det känns förjävligt. (men alltid kul att bli gammal och vis i och för sig) Får lite ångest för jag har hört att om det börjar göra ont när det är på gång slutar det typ inte och då måste man operera bort den och det ska tydligen göra 23982938 gånger så ont som själva tanden. Så va väljer man, lite ont alltid eller superduperjätteont i typ en vecka? Ångest.
  • Är fortfarande lite sjuk, har lite ont i halsen och alltså SNORET. Det slutar fan inte rinna. Hur mycket slem kan en människa bära på? Seriöst.
  • Börjar få panne över min rökning, måste ta tag i skiten på nåt sätt. 
  • Att det är så förbannat svårt att klä sig snyggt mitt i vintern :( bah "Nice päls fett sexi. Men nu måste jag ha nån halsduk och vantar och vilka skor och oops så blev allt asfult typ" deppigt
CIAO!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0