Ibland trillar man platt fall på ett parkettgolv och bara PANG pajjar hela ansiktet men då är det bara att resa sig och gå vidare

 
I lördags var jag på en klassfest med Linneas klass och klassen under. Alltså 97 <3 hatade så hårt på dom förut och nu vill jag bara pussa sönder dom allihopa. Har helt släppt ålderhetsen om att man inte ska hänga med dom och whatnot, pallar seriöst inte. Är en cute så är en cute, spela roll årgång lixom. Aja blev lite full och halkade och landade RAKT på ansiktet. Det small i hela lägenheten och jag rusade in på toaletten i skam och insåg AJ DETTA GÖR FETT JÄVLA ONT. Fick en fet bula i pannan (enhörning much) och mitt näsben är helt svullet och det har spridit sig till ögonen så är lite röd/lila runt dom och på morgonen kan jag knappt öppna dom så ser ut som en asian? Jag ser ut som jag opererat mig och svullnaden inte lagt sig. Min näsa är ju pytte i vanliga fall.
Skolan började idag och ska jobba vid fem. Annars leker livet. Januari men moder natur verkar tro att det är typ mars? Man klagar inte. 
 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0