En intressantare torsdagslista!!

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
galet popcorn monster med röda eyes?? inte så vacker
 
En bild på dig som är mer fördelsaktig? 
 ganska söt om jag får säga det själv
 
Vad har du gjort idag? 
Inte mycket. Vaknade av att jag hade sån fruktansvärd mensvärk så jag ville avlida </3 (måste komma ihåg att kolla upp mina järnvärden för det ska tydligen höra ihop med att få fruktansvärda smärtor VARJE FUCKING MÅNAD) Upptäckte sen att pappa tagit den sista volatren vilket resluterade i ett litet raseriutbrott. Sen har jag typ bara hunnit käka frukost, läsa lite bloggar och tagit en cigg. Va inte i skolan idag cuz sov så jävla dåligt i natt.
 
En bild från i somras: 
 
Vilken är din senaste googling? 
Karmaloop. Såg nämligen världens finaste örhängen på en brud på instagram och hon sa att dom va därifrån! Trist att dom inte fanns kvar :(
 
Vad står det i det senaste meddelandet du fick på facebook? 
"STÄNG AV FLYGPLANSLÄGE" från linnea. (brukar ha på flygplansläge när jag har lite batteri på mobilen)
 
Vad åt du till middag idag? 
Har inte ätit middag än!
 
Vad köpte du senast? 
Cigg (världens tråkigaste svar)
 
Vad skulle du vilja lära dig? 
Tyska jättebra. Vill lixom kunna ett till språk men har NOLL språkbegåvning, glömmer bort allt och får verkligen kämpa för att lära mig nåt alls.
 
Vilket är ditt bästa ämne i skolan? 
Religion och Psykologi.
 
 
Kan du åka skateboard? 
Nix. Eller asså kan glida omkring på en såklart men det räknas inte
 
Den bästa frukten är: 
Mandarin och vindruvor. Är dock så himla dålig på att äta frukt, min mamma tjatar alltid om det.
 
Och den bästa grönsaken är: 
Gurka. Men det är ju mest vatten... Annars gillar jag morötter!
 
Den bästa osten: 
Mozarella och feta.
 
Och den bästa gröten: 
Vanlig risgrynsgröt som man köper i en sån där korv och värmer, mums
 
Är du en bra sambo? 
Ja det tycker jag. Gillar att prata men tycker också att det är helt ok att bara vara tyst och läsa en bok eller vila, vilket jag tror är precis lika viktigt som att snacka. Om man inte får vara tyst och bara vara blir man ju galen. Är också lagom stökig, inte jättestökig och lämnar matrester och kläder överallt men inte heller superpedant. Bra på att diska!! Kan dock inte alls laga mat och gillar att ha kontroll över TVn och musiken... Alltid öppen för lite eftermiddags ligg vilket säkerligen uppskattas.
 
Det grövsta brottet du har begått? 
Plankat oränkliga gånger, snott några smågrejer och druckit som mindreårig (om det är ett brott?? är det kanske bara ett brott att sälja till mindreårig?) Inga stora grejer som att råna en värdetransport alltså.
 
En bild på förra årets bästa dag: 
 första dagen i grekland var ju lätt en av de bästa. vidrigt ful här förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0