en annan dag, ett annat tandproblem

 
Saker som händer i mitt liv just nu: Hade seminarium i skolan, gick ok. Skoja bara sopa banan med alla som vanligt (sajk vet inte vad jag gjorde men hoppas på det bästa). Mamma och pappa har köpt en termos så kaffet är varmt i typ 6 timmar, kul grej. Min tand gör numera så ont att jag inte kan äta något annant än flytande massa eller mat som a) smälter i munnen eller b) går att pressa mot gommen. Gröt till frulle och soppa och avokado till lunch. Har akuttid hos tandläkaren i kväll PRAISE THE LORD. Pallar inte smärtan längre. Skaffade just Pinterest oxå och har noll koll på vad jag gör? Fattar inte riktigt men förhoppningsvis kommer det till mig. Skapar anslagstavlor hit och dit och bara klickar PIN IT på cirkus allt, PIN THAT SHIT YEEEAAAH PIN IT. Typ sååå.
Mamma kallade mig för måndagsexemplar. Ett måndagsexemplar är något som inte fungerar riktigt ordentligt. Om man ser en bil som är mycket risigare/sämre än dom andra bilarna av samma modell är det ett måndagsexemplar, för på måndagen orkar ingen riktigt anstränga sig som vanligt för alla är trötta efter helgen, fattar ni grejen?
Och jag är då ett måndagsexemplar eftersom att jag (till skillnad från normala peeps) är sjuk hela jävla vinterhalvåret och ramlar ofta eller har nån annan knäpp åkomma (dagens ont brukar jag kalla det). Fruktansvärt orättvist men det har alltså sin förklaring, jag är ett måndagsexemplar, inte riktigt korrekt skapade och saknar några viktiga grejjor. Typ känslor och ett immunförsvar. 
Nu ska jag knapra lite mer värktabletter BYEEE
 
#vafanhandlarensdethärinläggetom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0