varför börjar rappare punda när dom blir kända??

Tanke du oftast tänker? 
"Önskar att jag hade mer pengar, fler hål i öronen, piercing i näsan, knark, snyggare, dyrare kläder och mer boys. pengarpengarpengar" (något i den stilen. aldrig mindre, alltid mera. hatar kapitalistsamhället jag e nermosad i)
 
Hur ser ditt skrivbord ut just nu? 
 
Det ser du fram emot: 
Sommar och sol (bad i en pool)
 
3 saker som bara måste hända innan du dör: 
F! i riksdagen (det e dags nu), att jag lägger vantarna på världens snyggaste karl samt rikedom
 
Ord/mening du använder ofta: 
Panne (som i panik) och asså 
 
Den mest använda appen på din mobil: 
Insta, FB meddelande, Res i STHLM och Snapchat!
 
Ett citat som passar dig? 
Carpe diem samt Carpe Noctem (yepp jag fångar dygnet)
 
 
Då är du genuint glad: 
När det är fest, när jag badar i ett hav och när jag är med alla mina fina brudz
 
Något du stör dig på: 
Att jag inte får röka  just nu :)
 
Sak du skäms en del för: 
cravear uppmärksamhet
 
Sak du är stolt över: 
Har en del modeller på ligglistan woopie
 
Då mådde du senast riktigt gott: 
Igår med Linnea!
 
Något du bör ta tag i: 
Psyk plugg (hehe "psyk") och idrottsplugg och läsa ut en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0