skola, alla hjärtans dag och lite hångel

 
Heeeeey. Jag får svårare och svårare att hinna uppdatera bloggen. Mest för att jag gör nånting typ exakt hela tiden och när jag inte gör det (typ i torsdags då jag tvingade mamma att sjukanmäla mig för att jag var så trött) vill jag bara läsa tidningen och ligga i min säng och sova, möjligtvis kolla på lite how i met your mother. 
Har jobbat en del och än så länge fortsätter jag gymma 3 gånger i veckan och så skolan och ett någolunda socialt liv ändå som man ska få att fungerar gör att det försvinner fett mycket tid. Önskar att dygnet hade typ 3 till timmar, det vore perf.
I fredags var de alla hjärtans dag! Hela skolan var helt lovebombad med hjärtan överallt där det stod typ "FJÄRILAR I MAGEN" eller "Vill DU bli min alla hjärtans dag dejt??" lite äckligt haha. Men man fick gratis kärlekmums, gelehjärtan och det var pannkakor till lunch så man klagar inte! Sen gymmade jag lite (cuz i love ma self more than enything<3) och på kvällen var jag hemma hos nico. Oopsie blev lite för full men men sånt som händer! Fick i alla fall lite hångel av självaste värdinnan herself ;))) härlig kväll. dock mådde jag skitdåligt på lördagen, alltså verkligen brutalt dåligt. USCH
Har också läst ex antal bloggar och svar på det blodinbella skrivit. Orkar inte ens ta upp det här för jag är fortfarande alldeles för... frustrerad över det!! kommer typ aldrig få nåt perspektiv påre :/
Idag ska jag vara hundvakt och plugga lite. Brb när jag har tid puss och kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0