Shit panne

Blondinbella, vad göra? Nån måste skjuta henne, jag läste hennes facebooksida och jag kräks i min mun HON ÄR SÅ VIDIRG JAG STÅR INTE UT. "Jag är stolt moderat och kapitatlist och jag HATAR feminister". Men asså gosefinaste har du inte fattat att det är tack vare feminismen du kan rösta på moderaterna och stå på kontraktet för din bostadsrätt och vara egenföretagare och tjäna dina egna pengar och använda dom hur du vill.
Flickebarnet är ju helt hjärnskadad. Helt serri, har nån kollat upp henne? Alltså har hon gått nån utredning eller nåt? Förlåt för näthatet men jag har 31 läsare for gods sake ni står ut hoppas jag. Anmäla mig inte puss<3 
OCH VAD ÄR GREJEN MED NAMNEN I HENNES FAMILJ. 
Hennes man heter ODD, hennes son GILLIS OCH HENNES FREAKING HUND HETER CHRISTAN. CHRISTIAN. Stackars hund. 
Förresten gjorde jag ölsvepar grejen på fb och det gick sämst. Shit va pin nu ska jag sova!
Och tack Moa för att du gillar min blogg stanna och läs så har jag 32 läsare (fest) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0