lördagslista

Vilket är ditt mest använda ordspråk den här veckan? 
"Lalalalala" (sägs på ett speciellt sätt med en speciell ton) om det räknas som ett ordspråk? Måste sluta med det förresten folk tror typ att jag är utvecklingsstörd
 
Vad är det finaste någon har sagt till dig idag? 
Eeehm vet inte? Mamma sa "Det finns en bulle du kan äta till frukost" imorse, det var rätt fint
 
Vad skrev du i ditt senaste skickade sms? 
Okej trist :( Du ska inte på feminight ikväll elleeeeh?
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? 
Igår för jag klarade att vara rökfri a) i skolan och b) på jobbet samt c) efter bion! Vilket va tre riktiga utmaningar allihopa. Mycket jobbigare än att vara rökfri när man bara ligger inne och degar hela dan.
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen? 
Hmm... Från och med jag träffat Vera tills jag kommer hem ikväll tror jag kommer bli det roligaste. 
 
Vilken är din favoritfärg för tillfället? 
Guld såklart!
 
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan? 
Allt utom plugg, som jag borde sysselsatt mig med....
 
Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr? 
Slutat röka haha
 
Vad oroar du dig för? 
Att unga människor inte fattar vikten av att rösta i valet i september och att dom inte orkar sätta sig in och röstar på samma sak som sina föräldrar eller på SD bara för att jävlas och "göra uppror" typ och att samtyckeslagen inte blir en lag trots att det vore så jäkla bra.
 
Vad ska du göra nu? 
Käka nåt snabbt och sminka mig och klä på mig och kolla ut en bra buss.
 
hur coola är förövrigt lamor???!!! vill ha ett gäng som jag ska klippa sådär ^ och rasta i koppel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0