hey

 TBT BITCHES
 
Livet rullar på som vanligt typ. Eller ja jag har börjat gymma vilket e lite knäppt. I onsdags gymmade jag med Ella och idag gymmade jag innan skolan. Hmm Louise brukar säga att jag aldrig slutar förvåna och jag är fan böjd att hålla med. Jag, och alla i min närhet, hade skrattat ihjäl sig om jag för 3 månader sen sa att "Bara så duvet så kommer du sluta röka och börja gymma 2014". Jag hade skrattat, verkligen.
Jag vet inte ens hur det här gick till (det var ingen som pusha mig mer än vanligt, inget nyårslöfte, nada) och jag vet inte ens om jag tycker om det men fan orkar inte tänka på det.
Känner mig lite piggare i kroppen och jag blir glad av att träna?? Antar att det är nåt ämne som typ går bananas i huvet. Men asså livskris much?? Ibland önskar jag att jag hade en liten psykolog i fickan dygnet runt som kunde försöka förklara alla konstiga grejer jag gör (och varför jag älskar uppmärksamhet så ohälsosamt mkt hehe) 
Är rätt bra på att leka psykolog själv men när det kommer till mig själv vill jag inte ens börja gräva i psyket. Usch nä det får nån annan sköta i så fall. Nu ska jag skriva träningsdagbok till skolan (kanske det som fick mig att börja?) och vila lite. BBYEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0