👯 för varje mĂ„ndagsmorgon finns det en lördagskvĂ€ll 👯

en lördag, en röntgenbild dÀr det ser ut som jag ska Àta dig och ett roligt horn man kan leka med + mitt nya bling
 
AssÄ imorse. Det va fan inte nÄdigt att komma upp, riktigt hemskt. Sov sjukt dÄligt i helgen sÄ satt o sov pÄ jobbet i söndags (bokstavligt talat nickade till över papper och telefon och allt) men sen pÄ natten kunde jag inte somna i alla fall?!? Va e grejen med det... Aja lördagen var i alla fall lyckad. Var som sagt pÄ feminight först och sÄklart var DAAM. fantastiska! Det Àr skitviktigt att ni likear dom pÄ facebook!! Sök pÄ DAAM. sÄ dyker dom upp, kom igen nu och va med och supporta unga brudz som vill syssla med musik eller annan konst! Eftersom att dom ingÄr i clitz sÄ supportar man som sagt hela grejen med att kvinnor ska fÄ ta sig in i konstsverige och blablabla. Viktigt i alla fall sÄ glöms inte OBS OBS OBS. 
Dessutom Àr dom sÄ grymma (och superheta, paxat plats som groupie nÀr deras kÀndisskap kommer). HÄll koll pÄ dom. EfterÄt sÄ stack jag ut till nacka med bla Vera för lite party hos Hanna. Det var roligt förutom att jag var sur och grinig och ledsen i början av kvÀllen (mest rökningen. kÀnde mig helt freaking malplacerad pÄ en fest utan att röka? förhoppningsvis försvinner det, mÄste bara ge det lite tid). 
Idag har jag trÀffat upp Thure för att ta emot mitt horn som jag krÀvt frÄn honom. Det var verkligen skitsnyggt, Ànnu snyggare Àn pÄ bild sÄ jag va glaaad! Kommer se fab ut pÄ min vÀgg dÀr de ska fÄ agera smyckeshÀngare!
Gick i lite affÀrer ocksÄ och spenderade lite mer pengar pÄ bling. Fan varför Àr det sÄ lÀtt att spendera pengar?
AJAAAA nu ska jag ta tag i skolan och mig sjÀlv och livet och vÀrlden, ciao sÄlÀnge!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0