det e nån annans problem

Asså jag är så FRUKTANSVÄRT trött på Sverige. Jag vet att det är vanligt att man känner så i slutet av februari (OMG det är slutet av februari?? vad händer med tiden) med tanke på kallt och mörkt och att det vart så det senaste halvåret (förra månaden hade vi 8 soltimmar här i sthlm wey)
Så i februari brukar det bli så att jag sitter nånstans och ältar och bah "AAAH jag vill åka till nåt varmt ställe och sova i solen i 14 timmar buä buä buä" men i år har det gått längre. Alltså jag kan åka till Danmark, Finland, GÖTET whatever. 
Bara jag tar mig ifrån den här staden pronto. Klastrofobi. Det känns inte som jag klarar en dag till i den här jävla stan. Älskar sthlm i vanliga fall så fattar inte vad som är problemet men vill bara äventyra. 
Aja det går väl över när det blir lite grönare och varmare för då ändras det ju i alla fall. Det är det bästa med att bo i ett land med årstider. 
Oj shit svammel alert nu ska jag kolla BMS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0