assååååååå

Igår va jag så himla sugen att gå på bio att jag typ klättrade på väggarna. Vid halv tio hade jag typ gett upp för ingen kunde/ville/hade råd osv. Men sen ringde jag Ella och hon ba "Ja sure" så det löste sig! På typ en kvart var jag ute ur huset och vid sergel så kollade vi på "Wolf of Wall street". Mhm den filmen va fan bra. Se den. 
Så jävla snuskigt, överflödigt och härligt dekadent. Blev så jävla sugen på att bli rik. Jag ska bli rik. 
Annars händer inget speciellt. Ska träffa Vera snart för att handla lite träningskläder och kanske ett par ringar eller nåt och ikväll är det feminight där baben Ellen uppträder!!!!! WOHO GO DAAM. 
oklart jävla inlägg aja jag uppdaterar i alla fall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0