"Men två personer kan ju ha ett lagom avstånd mellan sig och ändå komma varandra nära, eller hur?"

Alltså jag vill verkligen blogga men det händer ju noll intressanta saker i mitt liv. NOLL.
Bara typ kompisar, skola och allt för många koppar kaffe för att klara av skiten. Idag ska jag tex fika med Linnea, Yuvia, Nico mfl. Det kanske i och för sig blir spännande eftersom att Nico den lilla tösen flyger till Frankrike imorgon och är borta i tre månader, så det blir mer en vardagsfika. Det blir ett FARVÄL SÅ ATT SÄGA.
Gonna miss that chick to death. Hur som haver, det andra intressanta just nu är boken jag lånade för ett par veckor sen (föredrar egentligen att köpa böcker cuz a. man kan stryka under saker och vika sidor och spilla tomatsås och läsa i badet utan att typ oroa sig för att bli stämd och b. för att det är fint med böcker som prydnader i rummet).
Den heter Efter Mörkrets Inbrott och det är Haruki Murakami (min bejb) som har skrivit den. Jag vet det låter som nån flummig si-fi shit typ, men ack så fel.
Den handlar om en natt i Tokyo och den kretsar kring två syrror och den är faktiskt lite flummig, går inte att förneka men det är så F.A.B.
Seriöööööst läs den. Jag älskar den massor redan, och jag har inte ens läst ut den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0