bara en tanke

 
Såg den här på Niotillfem, det är alltså en genomsnkinlig ryggsäck. Svinsnygg om jag får säga det själv. MEN. Det här med genomskinliga väskor har ju typ varit en hit det... senaste året (? Inte insatt i mode) och det är verkligen fint men alltså vem VEM vågar ha en sån? Alltså man måste ju vara rik och fancy för att äga en.
En fräsch plånka från miumiu, någon stilig bok alltså det är INTE vad jag har i min väska direkt.
Vet inte om jag skulle vilja att hela världen fick se min turkosa, missfärgade fake gucci plånbok, några tamponger som skramlar omkring, en söndertuggade blyerts, en skrivbok från skolan som nån skrivit typ SLYNA på, en sönderbläddrad pocket, min glittriga sminkväska där blixtlåset nästan är trasigt och gammal tobak i botten som trillat ur någon trasig cigg från ett paket jag suttit på. Nej tack, just sayin.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0