sLutA leTA eFteR KAos eLleR fYlLa

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - I min handväska / vad har jag alltid med mig?
Dag 3 - Bloggar du läser VARJE dag
Dag 4 - Mina syskon
Dag 5 - Vilka hårprodukter jag använder
Dag 6 - En tv-serie jag älskar
Dag 7 - Det godaste jag vet
Dag 8 - Mina bikinisar
Dag 9 - Jag som liten
Dag 10 - Filmtips
Dag 11 - Någonting jag vill ha
Dag 12 - En bild på dina föräldrar
Dag 13 - En bild på en plats du vill besöka
Dag 14 - Det här får mig glad
 
Jag VET det är otroligt töntigt men mitt liv är ju ändå fett LAAAAAME för tillfället så kan underhålla er med tex "Vilka hårprodukter jag använder" AHAHAHAHAHAHAH det blir ett kul inlägg
to glam to giva a damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0