Onsdagslista!!!!

 Tar en paus i allt plugg jag druknar i och bjuder på en lista.
 Vad har du på dig? 
Stor grå munkis, rosa brallor samt sockor.
Hur mår du? 
Förhållandesvis bra. Lite trött, det är kallt ute med det e ok. Idag flyttar linnea hem till sin mormor för en vecka så nu bor hon bara två stationer ifrån mig!
Vad önskar du just nu? 
Att högsta domstolen väljer att ta upp fallet om gruppvåldtäkten i tensta, även om det är fett liten chans (konstigt nog.)
Vad ska du göra imorgon? 
Gå till skolan ,söka till teatergruppen i min skola (why not lixom) och sen ska jag hem och plugga. Har fetaste, äckligaste provet på fredag.
Och på fredag? 
Vera frågade om jag vill haka på Insidous 2 på bio med lite peepz och det säger man ju inte nej till. Får se om det blir av, annars lär jag väl dra med Linnea.
Vad skrattade du senast åt? 
Skrattar mig igenom livet. Kommer inte ihåg, eller jo skrattade ORDENTLIGT (alltså inte bara fniss typ) imorse när jag och Simon pratade om soldaterna på Drottningholms slott.
saknar henne :( 
Vad grät du senast åt? 
När Barney fria till Robin i himym tror jag!
Senaste köp? 
Igår köpte jag en svinsnygg svart halsduk. Den var den ultimata halsduken. Och två böcker av John Green (får se om dom är bra som Thilda lova)
 Vem sov du senast med? 
Yuvia den fining sov jag hos igår. Hennes mamma var bortrest så höll henne sällskap.
Vad läser du just nu? 
Läser om "Den hemliga historian" men ska snart ta tag i "Looking for Alaska"
Senast sedda film? 
Oj... Scream tror jag! Eller nej förresten Halloween var det kanske.
Vem var den senaste som ringde dig? 
Pappa
 Senaste 3 inkomna smsen?
"Femen demonstrerar mot friande våldtäksdomarna! Bra va?"
"Men ses ikväll?"
"Okey"
Vad stod det i ditt senaste skickade sms? 
Javisst efter middagen :)
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? 
Linnea (inga förvåningar här inte)
Vart vill du åka just nu? 
Berlin eller Köpenhamn.
Nästa planerade resa? 
Inget planerat, hopas på Berlin då
Dagens bästa. 
Sluta tidigt (fast var ju rätt värdo när jag enda var tvungen att åka raka vägen hem och plugga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0