När allt är slut vad gör väl det om 100 år?

Sen sist jag bloggade har jag hunnit med en del. Har varit i Nacka två gånger och blivit bjuden på vin. Ätit middag hos Thilda och gått ut med hennes hund i ösregnet :( kollat väldigt mycket sex and the city (kollar om alla avsnitt) och legat i mitt rum med ljus och rökelse och bara ANDATS och njutit av att jag har lov.
Varit hundvakt och tagit med honom till veterinären helt ensam, kände mig väldigt vuxen. Köpt världens blingiaste kedja oxå! Och träffat Emma och Sofia och diskuterat vad vi ska vara utklädda till imorgon (halloween party igen tjoho) och GUD vad har jag inte gjort snarare.
Idag var jag med yuvia på gästabud och höll Linnea sällskap när hon jobbade, pratade om livet och yuvias nya intresse "varför tycker alla att incest är så äckligt?" Och nej det betyder inte att hon förespråkar det, hon har bara en tendens att bli nyfiken på konstiga saker<3 lyssnat massor på maggio oxå och känt mig lite upp och ner som vanligt vad är det ens för fel på mig? Tror jag missat några hjärnceller eller så bränner jag bara bort dom i så snabb takt att det faktiskt märks? :o ingen vet, allra minst jag. 
 
 
😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0