im a HORNy devil

Igår var jag på 20års/Halloween fest det var kul. Stina och Isabelle vann champange för att dom var bäst utklädda (mario och lugie) och Tuva kom tvåa för hon var slutty pumpkin. Jag var djävul med plasthorn och eldgaffel från buttricks som typ resten av festen. Kände mig orginell. Alexandra var sockervadd, det var fab.
Jävligt skevt dock att walk of shamea hem klockan nio på morgonen med eldgaffeln i högsta hugg och sminket rinnandes i regnet. Har kollat på Sex and the city och ätit resten av dagen, love life. Ikväll ska jag nog hem till Thilda och käka middag och sen blir det fest för hela slanten ute i nacka. Det blir en bra söndag.
Annars har det inte hänt särskilt mycket den här veckan. Har fått höstlov!! Jävligt nice med lov. Jag har väl typ gjort det vanliga... Vart i skolan och hatat tristessen, fikat lite, promenerat med linnea till gamla stan, fikat mer på gästabud. Seriöst mitt liv.är.ointressant.
Här får ni lite bilder från gårkvällen: 
 
så jävla värda vinnare <3
 wadaappppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0