hon är satan i en ny dress

I lördags var jag hos Ville. Det var kul. Open bar är kul. Dansa är kul. Jag var inte kul.
Vet inte var på nåt skevt humör så drog rätt tidigt, träffade upp Linnea och sov där för det kändes... behövligt. 
Aja whatevs, i efterhand ångrar jag mig för det var upplagt för en grym kväll men men jag var lite full och grinig och finns ändå inget att göra i efterhand. 
Jag har dessutom dragit på mig någon typ av förkylning för att jag sov lite i helgen och var ute i för tunna kläder så känns som jag har typ halsfluss på g. Känner mig helt skrovlig och skum i halsen, fatta osoft när man röker känns som jag sväljer aska eller nåt, yummy. 
Så idag gick jag hem efter lunch, skolsyster gav mig ett intyg den bejben <3 Har börjat med ett så fett jävla arbete i Samhälle just nu, ska hålla på med det fram till jul och det ger oss TVÅ betyg OCH ett omdöme. Dessutom hade jag ett matteprov idag som det kukade ur på totalt. I was the first one to leave så att säga. Aja matte kommer jag alltid vara sämst på jag har gett upp den logiska delen av min hjärna för länge sen. Tror aldrig ens jag haft nån. Jag är bara flummig lalalala. Resten av dagen har jag kollat serier och tyckt synd om mig själv och övat lite på en redovisning jag har imorgon. Nu ska jag kolla på The Purge, har velat se den fett länge så är taggad!! 
Här är lite bilder från helgen hämtade från min instagram och andras.
 
ny klänning, den är fab kommer från monki
dom gillar jag
find waldo/anna
som sagt, dom är trevliga 
<333333333
xoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0