Weho

Hejsan hallå.
Idag åkte jag ut ur killergame vilket SÖG HÅRT. Men jag har inte direkt varit försiktig så får skylla mig själv aja det vara bara en lek i skolan lixom men ändå I'M IN IT TO WIN IT.
Hade seminarium imorse vilket gick över förväntad. Nära döden upplevese på gympan, blev lixom helt utsliten och kunde inte andas? Sjukt obehagligt. Inte sådär du-kan-bita-ihop-inte-andas utan jag fick verkligen inget syre. 
Fick råpanik började typ isch gråta vilket var otroligt förnedrande och HEMSKT eftersom att jag aldrig gråter framför nån, inte ens min mamma. Gick typ och gömde mig i omklädningsrummet i skam :(
Alla var snälla i alla fall, skönt att mina klassisar inte vill att jag ska dö/tuppa av på lektionen!
Efter skolan var jag med Linnea. Köpte lite chailatte och vandrade omkring. Kom hem och var världens bästa dotter, lagade mat och packade upp matkassar och diskade tills mamma kom hem. 
Nu ska jag röra mig mot soffan för Paradise Hotel börjar snart. Otroligt pinsamt med otroligt underhållande. 
Deras casting måste ju vara typ IQtest och så tar dom personernas med lägst reslutat eller nåt. 
Vet inte riktigt vem jag vill ska vinna (samir vill jag ha naken ovanpå mig men det är en annan femma). Tror den nya killen ändå. Han verkar ju i alla fall ha nåt innanför pannbenet. Paow är kul också. WÄÄÄÄH ointressant info 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0