lucifer

Igår var jag hemma hos Vera med Yuvia och Linnea. Det var skittrevligt, vi drack lite vin och spelade kort (tecken, fy fan va hetsigt fick typ en stroke). 
Sen kom Jocke och Isabelle också mycket kul mycket kul. 
Lukas hörde av sig om fest i mälarhöjden så vi styrde våra steg ditåt, tyvärr kom vi aldrig till festen då some shit went down. För jävla trist att man inte kan gå säker på gatorna? Blir sjukt irriterad, har folk ingen värdighet.
Idag ska vi ner till morfar, kanske ska på taco and tequila kväll senare men tror att vi kanske kommer att stanna hos morfar hela kvälllen så det blir nog inte av. 
Bye bye 
 
mina fab vänner. är så jävla glad att jag får hänga med dom?!?! Alltså dom är hysteriskt roliga, smarta, snygga, sexiga ALLT. just love em. (lät som fet ironi men det är det inte) 
 
här är jag. blek och arg i en rulltrappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0