Låt mig ta med dig till kalifornien

Hallåååååååååå.
Update om skor: Som ni såg var det kärlek vid första ögonkastet mellan mig och de guldiga airmaxen. Jag bara visste att jag behövde dem. Det låter larvigt, vem BEHÖVER ett par guldiga skor. Jag.
Hur som helst, på något sätt lyckades jag förmedla mitt otroliga köpbegär till mina föräldrar som gick med på att låna ut pengar till mig (har typ 100 spänn på kontot) så jag kunde köpa dom. Så igår slutade vi 11. Skorna fanns i affär mellan 11.00 och 15.00. Det är 4 timmar. Fick med mig Emma, Erik och William till SnS och vid halv tolv var vi där. Redan då hade 38 tagit slut med lyckades lägga vantarna på ett par 37.5 som passade perfekt (dom är lite större i storlekarna än vanliga airmax). ASSÅ DEN MATRIELLA LYCKAN NÄR JAG GICK UT UR AFFÄREN.
Aldrig varit med om något liknande. Det är lite äckligt faktiskt. För ett par skor lixom. Men hur som helst. Jag köpte dom!! 
Imorgon ska jag stå på gymnasiemässan hela dagen, i min guldiga skor. Vem vill inte gå i en skola där dom har guldiga skor lixom? Perfekt reklam.
Efter mässan ska jag träffa Linnea en stund, vet inte vad fredagkvällen bjuder på förhoppningsvis ligg
CIAO!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0