läppglanssmak på min sista joint

Hallå förlåt (mina en miljon fans) för keff bloggning. 
I fredags var jag på en fest i Nacka som spåra ur lite och sluta i en gympasal (?) någon hade nyckel och helt plötsligt var festen där inne i totalmörker men någon hade en högtalare. Någon beskrev det som "en lågkvalité hiphop video" vilket jag tycker var ganska träffande. Jag klättra upp i en basketkorg och gjorde en volt i dom där ringarna. 
Annars har det mest varit skola. Idag träffa jag Linnea och handlade nagellack och eyeliner (brudigt vet) och fikade gjorde vi också. Vädret var ashemskt idag ville slå någon. 
Jag tycker att Svenskarna (eller typ nordborna) borde gå i ide från första november till typ sista mars. Fatta smidigt. Man går och lägger sig när löven trillat av och när man vaknar nästa gång är det knoppar på träden. Lite kul grej ändå. Och alla skulle ju sova så man skulle ju inte missa några galna fester eller nåt. Jag är faktiskt fett pepp på den idéen för vet helt ärligt om jag pallar en till vinter i det här helvetes landet. Jag slutar lixom aldrig frysa. 
Ibland tror jag seriöst att jag ska frysa fast när jag väntar på tuben, och det har inte ens börjat snöa än.
En alkis sa till mig idag att jag sa ut som Sinéad O'Connor då blev jag glad. Han sa dock också att jag på första dejten bör låsa fast killen i sängen med handklovar och säga "nu är det jag som är bossen" så vet inte hur mycket man kunde lite på hans omdöme. 
Hmm hur som haver nu ska jag klä på mig en miljon miljarder tröjor och halsdukar och mössor och gå ut och ta en cigg. fy fan.
 
party
fars dag i söndags också!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0