Jag hänger runt din hals som pärlor

 
Hallåååååå
Den här helgen har varit helt ok lugn (bara lite kaos och fylla och knark och strippor). I fredags hängde jag först på Gymnasiemässan som sagt. Rockade skor och kedja. En kille kom fram fråga om den var äkta jag baa "aaah för jag glider runt i äkta guld"
Efter åt gick haltade jag till Linnea. Skorna ger så fruktansvärda skavsår på typ benet, tårna, hälen överfuckingallt. Men vill man vara fin så får man lida pin i guess. Fortfarande värt det <333
Jag och svanen hängde på Gästabud och åt och fikade och pratade om livet. Satte ihop en lista med låtar att lyssna på när man har sex (hur man spenderar sin tid på ett nyttigt sätt kära vänner) 
På kvällen var jag hemma hos Yuvia med Vera. Yuvia målade som ett proffs, jag som en amatör och Vera tjatade om godis. 
På lördagkväll var vi ute i nacka. Det var en kul kväll!! Spelade bussen och skrek, ett litet svart djur simmade i Agnes vodka. Den hade varit där när hon fick den, oöppnad. Kidz, don't do smuggelvodka.
Igår hade jag pluggafton med Emma, det gick bra måste jag säga. Den enda jag verkligen har förmågan att plugga med heads up ointressant info.
Idag försov jag mig JÄTTEMYCKET. Panik och stress. Missade hela första lektionen och en timme av andra. När jag gjorde entré i klassrummet med min vita päls och guldskor avbröts hela redovisningen. Emma kallade mig för attentionwhore, kan inte annat än hålla med. 
Det är typ min dag. Folk har hypat min outfit och jag har solat mig i glansen. Killergame step it up och nu måste man döda nån innan veckoslutet och nu är jag hemma för att plugga. 
Man blir fan aldrig av med skolhelvetet. 
 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0