it would be a privilege to have my heart broken by you

 dagens låt: Kalifornien med Mofete och Jerre, BRA SKIT
 
dagens frisyr: snagg, inga news här inte
 
dagens smink: det jag alltid har, typ concelar, foundation, puder, eyeliner (vingar) och mascara på hela baletten
 
 dagens klädsel: svarta jeans vita sneaks bomber grå huvtröja med vita armar samt orange sns påse
 
dagens roliga händelse: inget, har mens och inga cigg
 
dagens planer: av det är som kvar av dagen tänkte jag KANSKE börja med mitt arbete om israel och palestina eller fixa min naglar
 
dagens saknad: eeehmmmm saknar victor ibland vi hängde ju rätt länge i alla fall och nu ser jag honom aldrig, knäppt
 
dagens tråkigaste: mensvärk
 
 dagens mat: frulle och skumma biffar i skolan med potatis
 
dagens mående: kunde varit bättre, kunde varit värre :)
 
dagens tanke: jag är röksugen
dagens längtan: HELG
 
dagens smycke: mina thildas bad örhängen som gick sönder idag från ingenstans?!?!?! förlåt <3333 ska limma dom
 
dagens önskan: att du smsar mig
 
 
ciao (saknar sommaren aaaaah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0