13 och en halv timme senare

Igår var jag bara hemma och var så sinnesjukt trött efter fredagen så gick och la mig ganska tidigt, vid typ halv två. Vaknar och ser att det är typ skymmer ute, jag ba whaaaat kollade klockan och såg att den var 3. WTF JAG SOV I 13 OCH EN HALV TIMME. Jag sov bort hela dagen = panne. Men det var skönt. Länge sen jag varit så utvilad tror jag. 
I fredags var jag med Emma, Jennifer, Sofia och Pernilla. Vi möttes upp i aba och käkade lite pizza samt ältade hur sämst vi är på matte (alla förutom emma, det aset). Sen gick vi på party, halloween party närmare bestämt. Jag var pimp, hade min stora päls och kedja och stora guldörhängen och mustasch och litet pipskägg. Emma och Sofia var Adam och Eva, Pernilla Zlatan och Jennifer en brandman :') Vi var ett härligt gäng. Inga slutty angels eller devils eller cops här inte. 
Det var roligt, alla hade verkligen gått all in för sina utklädnader, det fanns en elefant, shrek osv. Stannade där ett tag sen stack jag hem till Yuvia som hade lite fest hon med, när jag kom hade typ festen dött dock så gick typ och la mig direkt. Dagen efter hjälpte jag min bejb att städa och gick och ner och köpte en pizza till oss, det var fint. 
 
lovely ladies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0