Torsdagslista maddafakkas

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?
Vad är ens det?
 
En bild när du var 14
14 år på gotland med lugg

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara
tjo ligga? 

Det absolut sorgligast som hänt dig i år? 
Shit va svårt. Har bråkat mycket dock med föräldar och sånt vilket varit jävligt jobbigt, mer jobbigt en ledsamt men ändå.
 
Det absolut roligaste som hände förra året? 
Peace and love
 
Senaste tre sms:en. 
- Ja :( 
- Vi kan jobba både lördag o söndag, men på lördag kan vi ju åka med mamma o pappa, men du får bestämma!
- Ja, vi slutar ju tidigt så kan ju typ efter lunch? 
 
Aktuell obsession
musik: Movits feat Maskinen - Limousin (SÅKLART)
tv-serie: inne på himym igen
kläder: hippie, speciellt mina utsvängda jeans. och thildas örhängen
mat: som vanligt vad som helst
 
Drömkille/tjej: 
Enkel (inga svårfångad, dubbla budskap och sånt shit), smart med mycket (bra) åsikter, snygg som en dröm, nice kläder man kan låna, bra i sängen, social och känner mycket folk, snäll mot mig och rolig som ett jävla as. gillar att hålla handen och kramas men annars inte särskilt romantisk. luktar gott.
 
Bild från den bästa himla festen i ditt liv. 
Men lägg av nu. Hur ska jag välja en? Men måste ändå säga att festen hos yuvia har en speciell plats i mitt hjärta. Och den hos Koivisto rå för att det var kul och för att jag träffa en viss asiat där.
 
Ett jobb du inte kan tänka dig: 
Jobba natt på ett sjukhus. Skulle aldrig klara av det. Känner obehag av bara tanken. Tyst, mörkt, konstig tid vilket betyder att man är trött och fryser. Vill inte.
 
En sak du stör dig på hos andra 
Folk som inte kan betee sig som folk. Typ rasister, icke feminister, homofober osv.
 
En dålig sida hos dig själv 
Har en tendens att övertänka saker. 
 
Bild på dig för exakt fyra år sen. 
lite mer än fyra år sen tror jag till och med. såhär cool var jag, med i rea o grejor. hårspänne mitt i pannan också, fashion
 
En maträtt du är sugen på just nu: 
Ingen alls faktiskt, åt nästan just middag.
 
Din plan för helgen? 
Imorgon blir det Movits (maskinen gästar!) på grönan och sen fest med en jävla massa kungsholmare i solna. blir förhoppningsvis fett. På lördag tänkte jag träffa blanca (hon vet inte om det än) och handla present till thilda och morsdagspresent till mami. Lördagkväll borde jag ägna åt plugg, får se om det blir så... och på söndag ska jag ner till trosa med Linnea och städa ur rummet i stugan där jag ska bo med henne hela sommaren! Vi insåg ganska snabbt att vi kommer behöva ett varsin rum hehe. 
 
Kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0