some deep shit

Asså gårdagen. Yummy as fuck. Inte en enda bild dock, vi hade för kul för att fota eller instagramma (alla andra asså, jag hade ju inte ens kunnat om jag hade velat lolz)
I KORTA DRAG: Var på härlig fest på långholmen. Iris fyllde arton och hade hyrt ett hus. Det var fett utan tvekan. 
Dock kom vi dit ganska sent så många hade gått, men med oss kom partyt tillbaka såklart. 
Vi dansade till väldigt hög musik, drack lite underliga saker och så hade hon sånadär blinkade saker så att allt blir i slowmo och helt jävla psykos. Det var otroligt skevt. 
Sen gled vi till slussen och stranger touchade alla vi såg. Åt korv. 
Träffade på två trevliga grabbs som vi skulle kolla soluppgången med, tills vi kom på (efter ca 45 min sisådär) att solen gick upp på andra sidan berget...
Love försvann med en våldtäcksman när vi andra hade klättrat upp på ett tak så vi insåg snabbt att det var dags att rädda honom. Vi sprang till slussen, skakade av oss våldtäcksmannen och gick hem till Love. 
HELT JÄVLA INSANE LÄGENHET HADE HAN. Alltså. Shit. 
Lägenheten låg typ precis vid slussen, högst upp i ett hus. Det är lixom tillräckligt fint det. 
Men nej då visar det sig att lägenheten hade 3 VÅNINGAR. Och två terasser, bara sådär. Det var lixom så otroligt stort så på morgonen när jag smög upp och försökte hitta Linnea som somnat någonstans så hittade jag henne inte. 
Vi kom väl dit vid 6tiden på morgonen, vaknade 8 och gick hem med Linnea. Är ganska trött kan man gott säga.
Från slussen till åsögatan (vanligtvis typ en kvart) tog oss en och en halv timme. Lite risiga jajamensan. 
Sen åt jag nudlar och vi badade (INTE TILLSAMMANS NEJ) sen somnande svanen på toalettgolvet och jag gick hem.
 
Skador under kvällen
  • Trillade över ett rostigt jävla stålbord och fick ett stort rött märke på ryggen som gör ont och svider.
  • Sprang upp för en backe snubblade och trillade rakt på knä och amrbåge. Aj.
  • Och den värsta av alla, skulle hoppa ner från ett lågt tak och AB skulle ta emot mig. Vi missade lite eller jag vet inte vad som hände men min haka pangade in i hans axel och nu har jag ett runt rött märke på hakan (väldigt sassy) och bet sönder båda kinderna så min mun är helt pajade. Spottade blod i en timme. 
Klart slut.
 

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det tog mig en timme att komma upp från badrumsgolvet.

Svar: anade det
Anna

2013-05-12 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0