Har ett weedperspektiv på tid, vi möts om fem spliffar

Känner mig lite lost. Varför är det fredag när det var fredag för typ två dar sen? Nej justeja det var valborg. 
Sånthär gör mig lite förvirrad, tycker bäst om när jag har koll asså.
Valborg var fint. Middag hemma hos Andrea med SO MANY BITCHES. Vi käka rostbiff och potatisgratäng, nomnomnom. Drack lite vin gjorde vi också. Eller i alla fall jag. Sen gled vi till en fest som var.. k.a.o.s.
Stannade inte så länge men hann sno en pepparkvarn (?!) och Emma två vispar (?!), bli raggad på av en svettig teknikare, träffa en barndomsvän och hoppa stutsmatta. Sen blev vi utkastade och hans mamma kom hem. 
Då åkte vi vidare. Emma var full som ett litet as, hennes ögon gick serisöst i kors. Hon la sig på en matta och jag KLEV PÅ HENNE. Och eftersom att jag är en sådan FANTASTISK kompis så ringde jag hennes ragg som kom och hämtade henne. Själv åkte jag hem till min bby. 
Det var en kul kväll. I onsdags var jag i stan med min andra bby, blanca. Vi käkade lite på String och solade i nytan medan folk kom och gick som det kände för det. Ja sen har det inte hänt så mycket mer kul, jobbat och hängt med Emelie till stan idag. Ikväll blir det lungt hemma hos Victor, tänkte kolla lite skräckfilm eller något annat obehagligt. 
Imorgon jobb och Fun på grönan. Asså våren <3
 
BILDDAGS SLYNOOOORRRRRR.
 
 
kyss o smek 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0