dom vågar aldrig leva ut dom är FEGA.

List time, 50 ointressanta frågor klackarna i taket.
 
Vad heter du? Anna freaking princess
Hur gammal är du? 17 om man avrundar uppåt, vilket man alltid gör
Hur mycket väger du? Ingen aning, vi äger ingen våg
Hur lång är du? Har inget måttband heller, men typ 165 (ingen modell karriär för mig då)
Är du nöjd med ditt utseende? Lätt. 
Är du singel? Nix
Är du oskuld? Skulle inte tro det va
Gillar du någon just nu? Jadå
Saknar du någon just nu? Typ
Har du en iphone? Nää, min pappa sa att han aldrig skulle låta mig vara i närheten av en igen
Drömkille? Yuri Pleskun
Camsex? NEVER, måste vara så otroligt stelt
Har du kondomer hemma? Jarå, saftey first
Har du varit gravid? Nope
Vad heter din bästa vän? Linnea, Thilda och Louise
Vilken skola går du i? Bromma gymnasium brä
Vart bor du? Stockholm <3
Vilka länder har du besökt? Spanien, Grekland, Italien, Danmark typ. Aldrig varit utanför Europa :(
Gjort någon pinsamt? Nej, im fucking perfect
Vill du gifta dig? Nja kanske det
Hur många barn vill du ha? Vissa dagar, 14, andra dagar, inga. Gillar inte barn men har en känsla av att mina barn skulle vara TUNGA
Vad har du för hårfärg? Blond. Fast mitt underhår är typ råttfärgat. Har ofrivilligt white trash hår
Vad har du för ögonfärg? Gröna/blåa/gråa. Snigelfärgade
Har du några syskon? Nej inte ett annat
Bor dina föräldar ihop? Ja, 28 år tillsanmmans nu. respekt
Hur länge varade ditt längsta förhållande? Pass
Är du kär? Jarå
Vem ringde dig senast? Mami
Vem smsade dig senaste? Svanen
Hur många ämnen har du IG i? Ryska
Favorit maträtt? Pasta 
Favorit godis? knark
Läsk eller alkohol? Alkohol alla dagar i veckan!
Dator eller TV? Dator
Fest eller hemmakväll? FEEEEEST. Hemmakväll med rätt människa, men det är ju nästan aldrig rätt människa så f.e.s.t.
Hur många har du haft sex med? Fler än 10, mindre än 20. GUESS MADDAFAKKA
Beskriv dig själv med tre ord. Sassy, ironisk och arg
Har du svarat ärligt på alla frågor? Ironisk som sagt
Någon du hatar? Brukade tycka att det var ett onödigt starkt ord, men nu vet jag: JA
Har du gjort något du ångrar? Hela mitt liv är ett hav av ånger
Bästa skolämnet? Psykologi och samhällskunskap
Sämsta skolämnet? Idrott och ryska
Hur många sms skickar du per dag? En del
Går du på någon sport? Sex
Har du gjort något snuskigt? Varje dag, året runt
Älskar du någon? Självklart
Bästa årstiden? Sommar
När fyller du år? Sjunde juli
Bästa serien? SATC, trots att den är sexistisk och Charlotte är dum i huvudet kan jag inte låta bli att älska den :(
Vad ska du göra nu? Sätta mig på ballen och ringa victor
 
kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0