Vi dansar bättre utan kläder så äre så äre så äre

Igår var det SPÅÅÅRAT. Haha sajk inte alls, men det var kul ändå.
Vi chillade hemma hos Jalle. Kalle och Valle var där ockå. Ja ni läste rätt, dom kallas för Kalle, Jalle och Valle och dom umgås. Hur jävla badass är inte det, låter som en serie eller kanske ett barnprogram. love it.
Vi körde mest en massa spel, beerpong (jag och kalle döptes oss till team sparta eftersom vi vrålade som två gladiatorer varje gång vi satte en boll, vilket tyvärr inte hände så ofta), ölspelet, pekleken och jag har aldrig. 
Så spännande hade jag det, jag och thilda var väl hemma vid tre sisådär.
När jag vaknade var Thilda dock spårlöst försvunnen, hon skulle hem tidigt ni vet. 
Vaknade av att pappa, mamma och linnea ringde typ samtidigt. Gick upp, var förvånadsvärt nog inte bakis (HURRA), klädde på mig, ducha, åt och styrde mina steg mot söder där jag mötte upp min bejb linnea som jag inte träffat på en hel jävla vecka. Det var ett kärt återseende. 
Så jag har bara glidit runt och vart ascool med henne hela dagen.
Nu ska jag snart klä på mig lite vettiga kläder och piffa till mig för att sen åka hem till min andra bejb som just steg av planet här i Sverige! Så ska härja runt i orten hela kvällen. Nä inte direkt, ska typ bara vila och pussa sönder honom. 
HA EN FESTLIGA LÖRDAG KVÄLL MED MYCKET SUPANDE, KNULLANDE, SLAGSMÅL OCH KNARK♡
 
hur coola? så coola.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vet inte hur jag hitta din blogg men wow va ditt liv är intressant, lät jävligt ironiskt men nej. Vet inte vad jag ville få fram med den här kommentaren men när jag ändå skriver så kan vi ju köra frågor!!!!!!
1. När börja du dricka/första gången du blev full?
2. Hur många bananer har besökt din amazonas??
3. Har du alltid varit en person med människor runt om dig?
4. När du duschat torkar du muttan med handduk eller låter du den torka?
5. Hur ser ditt rum ut? Visa bild?
6. När förlora du din oskuld?
Pusshej

2013-03-03 @ 04:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0