OOOH YES AIN'T THAT FRESH

 
Hej era fulingar.
Idag var det måndag, wuuuäääh uppkastning avföring jag hatar måndagar. Att min första lektion är ryska gör den inte direkt mindre plågsam. Jag gjorde allt jag kunde för att komma i tid, men shit went down och slutade med att jag missade hela första lektionen och 30 minuter av nästa lektion. 
Hade utvecklingsamtal också. Min frånvara är tydligen lite "upp och ner". Fan det kanske är dags att ta tag i mitt liv. Känner att allt bara spårar ur och slirar omkring just nu höhö kan inte alls ta mig samman.
Men idag var jag duktig. Satt i tre timmar i sträck och pluggade historia och läste dessutom ut min svenskabok (YEAH U FUCKING HEARD ME M1A, hur många i klassen har ens börjat? nää juste ingen).
Kan även passa på att inflika att bloggandet kommer va dåligt den närmaste veckan för har prov torsdag och fredag och nästa vecka måndag och onsdag. Och ska ju försöka träffa mina fantastiska vänner mellan allt plugg också. 
MEN HÅLL UT FÖR JAG VET ATT NI ÄLSKAR MIN BLOGG MER ÄN ALLT ANNAT OCH JAG LOVAR ATT JAG KOMMER TILLBAKA.
Nu ska jag äta massa mat och åka hem till min bejb ute i orten. 
Kyss och smek
 
lär väl sluta som något av detta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0