Okej då fortsätter vi med den där listan då

 
Har du haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Jajajajaja
Sovit bredvid någon av samma kön? Lol ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? JAAAAA mysss
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? nein. eller jo kanske mina föräldar dårå
Gråtit dig till söms? Nej, blött o obekvämt ju
Gråtit framför någon du älskar? Men det var en jävla massa gråt frågor vem fan bryr sig 
Vaknat av att du gråter? MEN NU FÅR DOM VÄL GE SIG
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Mina vänner får sig en dos av det varje dag, men jag gör det med kärlek och jag menar det inte eftersom att ingen utav mina vänner säljer sex
Slagit någon på skoj? Självfallet
Blivit slagen på skoj? ja :(((
 
Varit på solsemester? YES och det är fantastiskt. Sånt man lever för typ
Badat i havet? Ja (se ovan)
Har haft snöbollskrig? Ja men nu för tiden är mulkrig vanligare. Älskar att trycka upp iskokor med grus i någons ansikte ÅÅÅH
Inte sovit på en hel natt? Ja för så jävla tuff är jag
Varit på sjukhuset? Haha älskar att det står i bestämd form. Som det fanns ETT ENDASTE MEGASJUKHUS typ. Men ja det har jag.
Sovit i över 12 timmar? Ja det bästa som finns
Sett en film mer än 10 ggr? Ja, pineapple express och harry potter filmerna.
Varit ute en hel natt? Jo, jag var dessutom UTOMHUS hela natten.
Bråkat med en vän? Nä så fort bitchen bråkar she aint ma friend
 
UTSEENDE
 
Hur lång är du? 165 typ isch
Ögonfärg? Snigelfärgade. Blå/grå/gröna
Hårfärg? Naturligt blondt hårsvall
Stil? Trött. Skate/street/alla snygga brudar på tumblr. Mössa + tröja
Är du nöjd med ditt utseende? Jadå det duger i krig, så länge man får ligga HÖHÖ
Är du mogen? Alltså va sen när hade det något med utseende att göra? Ibland undrar jag om dom som skriver dessa listor är lite utvecklingsstörda. Men ja det är jag, alltid, utan undantag
 
FRITID
 
Du har varit på läger? Ja men inget som har med idrott att göra, NEVER.
Du kör handboll/basket? Nej.
Du kör fotboll/innebandy? Nej. Dessutom KÖR man inte, man spelar ditt lilla as
Du är ofta med kompisar? Bara, ALL THE TIME
 
DU TYCKER OM ATT...
 
Kramas? Määäh ibland om hen har tight kropp
Kyssas? Ja nomnomnom
Prata? JAAAA älskar att prata
Sova? Jajamensan
Gå upp tidigt? Eh nej
Lyssna på musik? Yez
Vara ensam? Ja ensam är stark
Att vara kär? Jaarå det duger väl
Vara i skolan? Det är helt OK ibland.
Kolla på film? Ja. 
 
Vilka otroligt ointressanta frågor somnar typ av att svara på dom. Aja fortsättning följer ANTAR JAG. 
Nu skypar jag med Max och Adam och dom snackar om tuttar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0